Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

torsdag, november 22, 2012

I dag är jag så glad...


Har nu kommit i gång ordentligt känner jag med VV vågen visade 2.2 kg minus :))) Så nu har jag gott ner 4.7 kg jag är så glad att det släppt nu.Kroppen börjar sakta ställa om sig och det är jag så glad för.Mina 30 min promenader har nog också hjälpt till.
I dag har vi Lilla pricken på besök,han är en så söt liten hund.Simon och jag var ut och gick i 20 min med honom.Eller Simon sprang med han,så när vi väl kom hem så var han helt slut pricken.Han sov i en hel 1timme.Jossan kommer väl och hämtar han snart,så tråkigt för dig att det inte gick den här gången heller.Men ge inte upp,det kommer ska du se :) Fick i hopp en bil mössa till Simons fröken,den andra var ju för liten.Men nu är jag rädd att den vart för stor i stället för det är ett annat tyg.Ja ja hoppas det går bra nu då.
I morgon ska jag jobba,hoppas inte bara att det regnar för där är man ute så mycket.

//Laila 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar