Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

tisdag, november 20, 2012

Fick jobba kväll...

I dag vart jag in ringd till att jobba kväll och det var kul.För där har jag inte jobbat sedan i sommars så det var så kul att få komma ditt i kväll.Personalen tyckte det var så kul att jag kom och jobba.Och dom boende vart så glad att jag kom tillbaka igen :)) Så jag gjorde nog rätt i alla fall som gick tillbaka.Det var ju aldrig dåligt att jag inte var omtyckt bland personal och dem boende.Alla för står varför jag gjorde som jag gjorde och alla säger jag hade gjort likadant själv.Men jag hoppas att nästa gång det kommer en öppning att jag kan få de då.Men nu har jag i alla fall visat vart jag står och att det inte är okej att göra så mot mig.Jag vet att jag gör ett jätte bra jobb och det vet personalen med och det är ju därför dom vill ha mig som kollega och inte en vikarie.Men ja ja det finns en anledning till varför det vart så här,det visar sig väl någon gång och då faller allt bara på plats.
Men i dag hittade jag Viktväktar soppa det fanns en hel del olika smaker och inte var det så många pro points heller bara 3 eller 4.Och billiga var dom med så det var ju ett stort +
Men nej nu är det dax att sova...

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar