Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

söndag, november 04, 2012

Mycket trevlig men...

Kryssningen var helt okej,men nu är jag en nu mera förkyld en jag var innan ;( Så tråkigt har nysigt och snoren det bara rinner och jag hostar en nu mera nu.Och Simon stackarn gick det inte alls bar för hemma hos farbror,han vaknade halv 1 i natt och kunde inte somna om.Och nu är han rädd att vi ska lämna honom igen,så vi fick lova att nästa gång så skulle han sova hos mormor.Han har ju så svårt med förändringar och det vart helt fel för honom.Mormor vet hur han vill ha det och så
Och det gick bra för Kevin med,han vart bara ledsen när jag släppte av honom hos sin pappa.Så Simon får bli hemma från skolan i morgon och villa upp sig efter sina bravader hos farbror.Och jag ska ta det lugnt i morgon,men jag skulle verkligen behöva gå.Det var inte det lättaste att räkna pro värde,kunde inte äta något så det fick ute bli.Så nu har jag två dagar att ta igen ;( 

//Laila



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar