Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

lördag, november 17, 2012

tråkigt värre...


Simon vaknade upp och var så tjock i näsan,men gult tjockt snor :/ Ogillas för han är på så dåligt humör när han är så förkyld.Men det har inte gjort så mycket för min del,fick lite gjort här hemma.Dammsugit och torkat golven,så här har det varit fart på mig i alla fall.För söker att över tala Simon att vi ska åka och handla men han drar ut på det,inte ens lördags godis lockar honom.Skulle behöva ta mig ditt,Mange jobbar och Kevin är hos sin pappa.Ja ja hoppas vi kommer i väg sen då.
Skulle starta bilen i går och då var det hel död,batteriet var hel dött ;( Men nu skiter jag i den där bilen nu har jag svärmors bil ett tag.Dom åker till thailand i dag och blir borta i 2 veckor.Men oj nu vill han åka bara passa på :))

//Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar