Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

söndag, november 18, 2012

Även när det känns svårt...

Och man inte tror att det ger resultat så gör det de en då :))) Vågen visar 2½ kg minus och i kväll mätte jag mig rund midjan 4 cm minus och 1 cm runt stussen.Jag är så himla glad just nu,ibland är det så jobbigt men jag fortsätter.Jag vill verkligen lyckas denna gången,där för gör det inget om det går sakta framåt.Jag har ju till Augusti nästa år på mig,då jag ska på Bröllop i Kroatien.Så nu hoppas jag att vi får råd att åka,när jag förhoppnings vis kan sätta på mig en värsta fest blåsan ;) 
Eller jag ska sätta på mig en sådan inte om Utan ska.Jag är på väg i rätt riktning och det är allt jag vill
Men nu är det lite tv så här på söndags kvällen...

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar