Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

söndag, december 16, 2012

Blöt och går dag,men ett ljussken i mörkret


Äntligen har vi fått på vinterdäcken i dag,men bilen kommer till sura i morgon då pappa inte mår så bra han heller.Det gör inget för det tog så lång tid att få på däcken och nu måste jag baka till Kevin.Han ska ju ha med sig 5 påsar med dom får hålla till godo med 4 st.Förkylningen fortsätter och hostan lika så,så jag ringde mig sjuk till i morgon orkar inte jobba.Så fort jag ska göra något så börjar jag hosta  :/  Hoppas att jag hinner krya på mig till på torsdag då jag jobbar 3 dagar framåt.

Simon har lekt bondgård i hallen på fm,han har många inhägnade djur :)

Simons rum efter en vecka sjuk,ser ut som ett bom ned slag ha ha ha
Han ligger arg för han vill gå ut igen,men hanns kläder är blöta fortfarande.Eftersom det är blötsnö ute
så blir man blöt på en gång...

//Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar