Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

lördag, december 15, 2012

Det snöar ute...

 skottar fram rutschkanan


Det snöar ute och det är ju bara så vackert :)) Vi var ut en stund jag och Simon och det snöade för fullt ute.Men det är ju blöt snö,så man vart rätt blött efter en stund.Så jag kan ju säga att det inte var så bra för mig att vara ute.Har börjat få en nu mera hosta :(  Och jag vart så blött i hårt och då vart det kallt.
Ja ja får väl se hur jag mår i morgon.Skulle ha lämnat bilen i dag,men pappa var sjuk han med så vi skulle försöka ta det i morgon i stället.
Och för en stund sen ringde Mange från jobbet och sa att han inte heller mådde så bra.Fattas väll bara att Kevin också kommer hem från sin pappa och känner sig dålig.
Tur att det är över 1 vecka kvar till jul så man hinner kurera sig :)) Simon är rätt okej nu i alla fall,lite snorig bara.Skottade fram bilen lite så det inte blir så mycket i morgon.Nej nu ska jag sätt mig med Simon och titta på Alvin och gänget :)

//Laila



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar