Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

söndag, december 09, 2012

Julegranen står så gran och fin...



 Julegranen

Simon väntade och väntade att storebror skulle komma hem för att klä granen.Men när han väl kom hem så ville han bara sitta vid datorn :( Å vad Simon vart besviken och mamma med.Vi har ju alltid klätt granen så gammal är han inte en nu,han är ju bara 10 år.Men jag får nog sluta tänka på vad jag gjorde när jag var 10 år.
Det är en helt ny generation som växer upp nu och dom är inte alls inne på jultraditioner har jag förstått ;(
Ja ja Simon och jag klädde i alla fall på våran lilla gran den är inte mycket för världen :))
Men den vart i alla fall fin tyckte Simon och jag,så nu står granen så gran och fin 

//Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar