Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

onsdag, december 12, 2012

Lång lista till Jul tomten...



Snälla tomten jag önskar mig bara en sak i år och det är snälla ungar resten av året.Har jag varit till tillräcklig snäll i år för att få min önskan uppfylld :))) Ne man kan ju drömma i alla fall.Listan är lång vad barnen önskar sig,men det blir bara några st har vi bestämt.Dom får så mycket en då,vi har en stor familj och det slutar med att jag bara får ångest över alla jul klapparna som dom får.Tänker alltid på dom stackars barnen som inte kanske kan få några på olika anledningar.Vist är jag glad att mina får mer en vad dom behöver men det känns bara så fel i bland.Måste i väg och börja köpa några.Har köpt lite på tradera så bra att den finns,där kan man göra mycket klipp och det blir mycket billigt :)))
Nu har pricken kommit och Simon är fortfarande sjuk,så det är full rulle här hemma nu...

//Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar