Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

onsdag, januari 09, 2013

Dagen som jag fruktat för...

Är här nu,en lapp satt fast i Simons hylla.Vi vill ha samtal med dig och Magnus ang. Simon nästa vecka.Vet ju att han haft problem men det känns en då.Och jag vet att detta inte är första gången heller,men det ger så stor klang i huvudet.Man vill ju inte att det ska vara något fel på ens barn.Men nu har han ett hand i kapp eller vad man nu ska kalla det.Det är nog mycket därför man aldrig kan slappna av,man är alltid på G.Alltid på sin vakt,man blir rätt begränsad när man har ett barn med ADHD.När dom är hemma så blir det inget gjort man får koncentrera sig på dem.Och jag vet att Kevin inte haft det så lätt heller med sin lille bror,men man kan inte vara på flera ställen samtidigt men jag skulle så gärna villa kunna klona mig :))) 
Ja ja vi får väl vänta och se vad dom har att säga som man inte vet redan.Annars så har jag tvättat och städat här hemma.Ska byta lakan i barnens rum,Kevin vill ha sitt nya FCB lakan så nu är det tvättat.
Ha en jätte trevlig onsdag alla

// Laila
mammas speciella kille,ligger och myser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar