Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

fredag, januari 11, 2013

I dag igen...



Fick jag göra något på jobbet som jag har gjort så många gånger hos denne.Man undrar hur visa har det hemma kan jag säga.Ja så denne helg tänker jag inte ens tänka tanken på städning :)))) För det är ingen vanlig helg,på söndag fyller jag år.Förvisso inget att skryta om,bara ett till steg i ålders trappan ;) 
Eller vad man nu ska säga,känner mig inte som över 40 år men så är fallet.Tur att man inte ser gammal ut i förtid.Visa som är lika gamla som mig ser ut som dom skulle vara 50 år,förstår inte vad dom sysslat med under åren för att se så gamla ut.Som sagt med glimten i ögat så ser jag inte en dag äldre ut en 30 men en stor smile mun :) Kevin ska sova hos sin pappa i helgen,han ringde från skolan och sa att han bara ville sova 1 natt.Så vi får väll se om det blir hela helgen.Simon ska förhoppningsvis sova kvar hos mamma i morgon,han behöver sova borta lite mera.Med mamma är han van med så det kan nog gå bra,hoppas jag.Men gud så skönt om det skulle bli så att jag och min älskling blir utan barn på lördag kväll :))) Mmmm men jag håller ribban lite långt så jag inte blir bli sviken om det inte blir av.

Men först ska vi klara av fredagen mys förstås,chips är inhandlat så klart :)))

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar