Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

söndag, januari 13, 2013

En helt vanlig dag...

Ja i dag fyllde jag år,hela 41 år på ålders trappan :) Men det har varit en helt vanlig dag,med allt som hör till.Men jag har fått jätte många fina gratulationer på FB och många som ringt.Vilket som är mycket värt  för mig,att det finns så många som kommer i håg mig i dag.Så tack igen alla underbara ni
Jag fick underbara rosa rosor av min man,så fina.Jag gjorde en tårta men bottnarna vart lite för smak lösa hade nog för lite socker i dom.Men det gick i,barnen ville så gärna att mamma skulle få tårta i dag.
Väntar nu på att Simon ska somna.så jag och Mange kan titta på film.Den vi skulle ha titta på i går som jag somnade i från,jag var så trött.Kevin ville åka till sin pappa i dag,så det fick han göra.Så han blir kvar där till i morgon.Jobbar lång dag i morgon ända till halv 5 :/ blir många timmar.Ni får ha en jätte bra fortsatt söndag och en jätte bra vecka...

★´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
( ¸.•´ (´¸.•` ¸.•` Laila♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar