Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

måndag, januari 14, 2013

Så lite kan göra så mycket...

När jag hämtade min lilla Simon i dag så hade han gjort ett jätte fint födelsedags kort till mig.-Mamma jag han ju inte sista jag var i skolan,så jag fick göra ett i dag :) Så fint så,vart så glad.Mammas lilla skrutt 
Mange kom hem i från jobbet i dag,han mådde inte alls någe bra sa han.Och Kevin skulle absolut till sin pappa,fast vi var överens om att han inte skulle åka ditt i dag.Ledig i morgon,då ska jag till min kära vän Madde ska bli så härligt att få träffa henne.Det går alltid så lång till i mellan.
Nej nu ska jag pyssla vidare här hemma,ha det så gott alla.


★´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
( ¸.•´ (´¸.•` ¸.•` Laila♥



 Det fina kort som Simon gjort till mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar