Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

onsdag, januari 02, 2013

Julen håller så smått på att...



Försvinna hör hemma.Har satt upp andra gardiner i vardagsrummet och hallen,en så länge :)) Och sen ska alla tomtar ner i lådan.Nu ska det in nya saker och ny utmaningar här i vårat hem.Men man måste ju ha lite roligt innan man måste börja jobba.Så jag och Simon har en lek date med Ulrika och Anton,vi ska ta oss en tur till Lek och Bus.Men föst ska tvätten bli klar :))) Chokade att jag tvättade ;) Nej men usch jag vet tvättar alldeles för mycket.Men nu blir det lite lunch 

// Laila   

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år! :)

    Julen är på väg ut hos oss också. Brukar kasta ut den när nyår är överstökat - nu vill jag ha VÅÅÅÅÅR :D

    kram!

    SvaraRadera
  2. Ja men vist är det konstigt efter nyår är det precis som att allt är över :) Jag med lite varmare vore så skönt,att slippa hålla på med dessa tjocka kläder till barnen kram

    SvaraRadera