Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

torsdag, januari 03, 2013

Det är så tröttsamt att det finns människor...

Som alltid får till det.När man säger något,så får dom till det till något helt annat :( Jag skulle framföra något så jag gjorde de.Så nu fick jag höra vad personen hade sagt,hon hade fått det till -Laila har informerat att vis personal vill att vi SKA dela julgodisen och då hade hon skrivit dessa personers namn med.-Medans jag sa det finns en önskan om att det ska delas lika jul godisen till nyårsafton.Hur kan man få till det så helt fel ;( 
Jag blir så ledsen att man hela tiden måste tänka och formellera sina svar och frågor hela tiden.
Ja ja så tråkigt att dessa två fick sig en utskällning i helt i onödan.
Nu är julen helt borta här hos Eriksson/Strandberg,lite tråkigt en då.Det blir ju så mycket mera färg när jul sakerna är framme.Måste nog få in mera färg här hemma,har så mycket vit över allt.
Har ni några bra billiga nät sidor så skriv dom gärna här hos mig :) Nej ska snart hämta Kevin hos sin pappa och han bor en ca 1 mil bort.

// Laila


2 kommentarer:

  1. Åhh så fin du är <3!!!!!!
    Jättefint kort på dig!!
    Det syns verkligen nu att du har "loosat" lite extra bagage ;-))
    Massor med kramar fina du <3
    //Madeleine

    SvaraRadera
  2. Å tack min vän,ja det känns.Har kommit av mig lite nu under helgerna men måste komma i gång igen :) Många kramar <3

    SvaraRadera