Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

måndag, januari 07, 2013

Så trött..



Och så irriterad och så arg,arg för att jag inget kan göra åt min situation.Mer en att söka jobba,nu har jag sökt 6 nya jobba som inte heller kommer att ge något.Men någonstans ska det väl finnas något åt mig med,någon som blir glad över att just dom har fått mig som anställd.Är så trött att behöva hålla mig flyttande,när det bara känns som jag har en tyngd som sitter fast på mina fötter och jag förgäves simmar upp mot ytan.Och när jag precis ser den så dras jag ner igen i det kalla mörka djupet ;(  Usch känner att det bara växer inom mig som en stor boll av irritation,ledsamhet,ilska,trötthet.Denna trötthet som jag känner gör mig så påverkad hela tiden.Jag önskar att jag kunde få sova några nätter utan att behöva vakna så många gånger,man får aldrig vakna utvilad.Inte konstigt att man är som man är ibland
Och min nacke har blivit värre den senaste tiden,vilket jag inte alls är så glad över.Är min tid för att kunna jobba över redan,klarade jag bara 3 år med min nacke :(  Jag hoppas att det inte är så.Sorry vart lite dystert  inlägg men jag känner mig så tom just nu...

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar