Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

söndag, januari 06, 2013

Söndag = slappar dag

I dag har vi bara tagit det lugnt och tittat på tv:e :))) Vi åkte en liten stund till IKEA så att Simon fick leka en liten stund.Och jag passade på att införskaffa mig lite små saker med.Den här helgen bara flög förbi blir väl så när man jobbar.Kevin skulle prompt hem till sin pappa i dag med,så han fick väl åka då vi gjorde ju inget heller så.I morgon börjar vardagen i gen, så skönt att få lite rutiner igen.Och Simon kräver så mycket rutiner hela tiden,han blir så mycket mera omöjlig när han inte får samma rutiner varje dag.Och sen var det bra att han fick gå två dagar i förra veckan,en lite små start är alltid bra för honom :)) Kevin behöver verkligen gå och lägga sig i tid i kväll.Han har inte kommit i säng förre vid 24-01 på natten,han varit uppe med Mange.Eftersom hanns mamma har blivit en gammal tant och inte orkar vara uppe så sent.
Hahahahaaa ja tur att man kan skoja om sin ålder :)) Faktiskt så känner jag mig inte en dag över 30,men det ska vi prata lite tyst om.Måste ta mig i kragen och ringa min fina vän Madde,fy jag får skämmas att jag inte ringt en nu. Nej snart är det dax att få i sig lite mat,ha en fortsatt skönt söndag

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar