Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

tisdag, januari 22, 2013

Skolan ringde...

I dag när jag var på jobbet så ringde dom i från skolan.Simon hade ramlat och fått en jätte stor bulla i pannan.Som tur hade han i alla fall hjälm på sig,som hade vridit sig så den var inte riktigt på plats.Så där av jätte bullan,så Simon ville att jag skulle hämta honom från skolan.Så det gjorde jag,klockan var då vid 13.45 så det vart en kortis på jobbet i dag.Men han ska gå till skolan i morgon om inget händer under natten,han är uppe och går mår inte illa och är inte trött.Så jag kan nog lugnt åka jobba i morgon igen,men kände att det var bästa att han fick ta det lugnt hemma i stället.Det har varit kallt igen brrrrr hela dagen :/ ska bli lite varmare till helgen igen.Försökte ta en bild på bullen men det vart ingen bra bild,nej nu ska jag sätta mig och titta lite på tv:e med plutten.



★´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
( ¸.•´ (´¸.•` ¸.•` Laila♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar