Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

måndag, januari 21, 2013

Suck säger jag bara....

Man blir inte mer en mörk rädd för arbetsförmedlingen,nu fick jag ett papper där i från och dom tyckte att dom dagar jag inte jobbar.Ska jag ringa runt till olika företag och se om hur det ser ut med jobb eller om jag kan praktisera på detta ställe.Och inte bara det jag ska göra olika bedömningar av jobben med.Men jag har ju inte så mycket för mig när jag är hemma så,skit ställe kan jag bara säga ;(  Kan inte mer en söka dem jobb som jag är kvalificerad till.Jag jobbar ju redan 75-85% i mån när man är ledig vill man ju göra sånt man inte hinner med efter jobbet.Måste ringa och prata med dem,vad de menar med detta.
I dag var jag och Mange ner på stan,fick ju ett present kort på ett ställe i julas.Köpte två fina tavlor och en lite rosa blomma.Sitter nu uppe,vart så fint så :))) Mamma är här en stund innan hon ska åka jobba natt.
Jobbar i morgon och på onsdag,sedan ledig två dagar för att jobba helgen sedan igen.
Vad ska ni göra för kul i veckan har ni några planer,eller blir det jobb för er med.
På torsdag ska jag ta en kopp kaffe med vännen Ulrika om jag inte måste in och jobba.Det var så länge sedan vi gjorde det.Ha en bra kväll 


★´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
( ¸.•´ (´¸.•` ¸.•` Laila♥



Mamma och Simon gör koja
Dem fina tavlorna :)
 Och den fina lilla rosen
Och Kevin som bara ligger och slappar på golvet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar