Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

onsdag, januari 16, 2013

Vilket ruskigt väder...

Men så det har snöat.Å så halt det har varit,man har verkligen fått tagit det lugnt när man vart ute och kört.
I går var jag hos min vän Madde,det var så härligt att få sitta ner och prata i några timmar.Så tack min underbara vän för prat stunden ''Love You'' I dag jobbade jag och jag tog en lång promenad med en av dem boende.Vi var ute och gick i 40 min,det var kalt men så härligt.Nu är det inte långt kvar innan barnbidraget kommer :))) Att man ska vara så fattig denna månad,man säger varje december att denna gången måste vi inte slösa så mycket pengar.Men en då så gör man det :/ så man får väl skylla sig själv antar jag.
Kevin ska sova hos sin pappa i natt,vi läste ut boken i går.Den var så spännande att vi inte kunde sluta.-Kevin mamma du kan ju inte sluta nu :))) Lasse Majas detektivbyrå (Födelsedags tårtan) Jätte bra var den.Kom överens med Kevins lärare förra året att jag skulle läsa högt för Kevin.Han har ju svårt med läsning och att skriva och dom säger att det hjälper att läsa hög läsning,så då gör vi det.Men nu måste vi hitta en ny bok.Simon ska åka pulka med skolan i morgon,kul att dom hittar på lite annat i mellan åt.Nu när det har kommit så mycket snö igen.
Min älskade man kom hem tidigare i måndags em,han skulle ha jobbat kväll.Men han mådde ige vidare.
Och på tisdags morse kom han upp och var helt svullen i nedre mungipan.Det var som en boll där inne
kunde inte låta bli att skratta åt honom :)

★´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
( ¸.•´ (´¸.•` ¸.•` Laila♥


Vissa har det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar