Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

fredag, december 14, 2012

En sån där vecka som man helst vill glömma...

Den här veckan har inte alls varit någe bra,Simon som varit sjuk och hundvakt som inte gick så där jätte bra.
Och karlen som undrar om jag vill ta ut skilsmässa då har det varit en dålig vecka.
Inte vill jag skiljas heller,jag älskar min skrutt vad vore jag utan dina andetag älskling.Det är ju du som tar mig upp när jag faller.Kommer i håg den där första tiden då man träffades,då allt var så nytt.
Och man var så där förälskad :)) Å den känslan vill jag ha igen,den där underbara känslan som man har då.
Nej jag tror nog att vi får ge oss iväg bara jag och Mange,skulle vara mysigt att bara åka till något mysigt hotell. Där bara man kan ägna åt varandra åååå så mysigt

//Laila



Min älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar