Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

fredag, december 14, 2012

Ingen bra dag...


 Från balkongen
En bild från stan i onsdags kväll,vi har en vacker stad tycker jag (Västerås)

NU har i alla fall Simon blivit frisk men nu har jag blivit dålig.Vaknade upp jätte snorig och ni vet när man är så där förkyld så nyser man hela tiden :(( Har ont i halsen med och går och små fryser hela tiden.
Så det har blivit några koppar te i dag,skönt bara att Simon tar det rätt så lugnt i dag.
Nu har pricken åkt hem och Simon är redan lugnare,vi kan ha honom några timmer men inte mera en så.
Rädd att han kommer att avsky barn annars :/ Simon var inte alls så snäll mot honom.Men ja nu är han hemma i alla fall och får ta det lugnt.Hoppas kunna få i gång bilen i morgon så jag kan ta den till pappa,så jag får i ordning på den.Men måste bara byta till vinterdäck :/ suck det vart aldrig gjort då bilen slutade fungera.
Och på söndag måste jag baka till Kevins bulldag,det ska tas med 5 påsar till skolan den 17:e då vissa föräldrar ska sälja dom till klassen.Som tur är så jobbar jag och ska till läkaren så det slapp jag ta på mig :))
Men annars så har vi fredag och det betyder ju fredagsmys ju :) Ha en bra helg

//Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar