Skyddsängel

Skyddsängel

Liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig...
Okänd författare

lördag, januari 05, 2013

Helg..

Jag och min man på vår bröllopsdag 

Och efter helgen är det som vanligt igen :))) Då börjar barnen i skolan igen,fast Simon har smyg startat lite han fick ju gå torsdag och fredag då både jag och Mange jobbade.Men han tyckte det var så kul så,man får ju lite mera uppmärksamhet från fröknarna när det inte är så mycket barn där.
Och  man kunde i lugn och ro använda Ipoden också,vilket är ju så roligt tycker Simon.Så nu är han lite inkörd,han sov till 10.30 i morse vi blir helt förvånade.Men han måste väl vara trött.
I morse fick jag gå upp vid 7 för att åka hämta min kära mamma,hon slutade jobbet och skulle hem till min syster för att sova.I går kväll fick jag tillbaka min kära bil :))) det är så skönt att få åka i sin egna bil där det händer något då man gasar :D I dag jobbar jag kväll börjar kl 14 och efter det ska jag hämta Kevin hos sin pappa.Men i morgon då får han vara hemma.Ni får ha en trevlig helg alla 

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar